woensdag 30 juni 2010

Uitzonderingen maken het allemaal zo ingewikkeld. Zijn homo's nu weer anders?

Uitzonderingen maken het allemaal zo ingewikkeld. Zijn homo's nu weer anders? Halsema van GroenLinks vindt dat we homo's moeten discrimineren. Als ik iemand in elkaar sla dan krijg is straf, maar als degene die in elkaar is geslagen zegt dat hij een homo is, dan zou mijn straf met 1/3 moeten worden verhoogd. Dat is de reinste discriminatie. Dan moet ieder slachtoffer zijn seksuele geaardheid bij de politie overleggen. Bovendien komt zo'n idee voort uit het feit dat we in Nederland veel te slap zijn in het uitdelen en handhaven van straffen. Alles mag en straffen doen we bijna niet meer want 'de dader heeft zo'n slechte jeugd gehad...'.

De homo's zijn vandaag sowieso aan de beurt. Het is blijkbaar het pro-homo-week-end. Want ineens hebben we het weer over de homo docent die zich niet wil schikken naar de bijbel maar wel per se op een christelijke school de bijbelse waarden wil overbrengen. Dat kan niet, maar moet wel, vinden sommigen.

1 opmerking:

tgirl kelly zei

en vergeet de bisexuele mens niet...3 op de tien mannen is bi en bij de vrouwen zelfs 5 op de tien,ik ben zelf travestiet en bisexueel en als ik ga winkelen met met vriendin[een vrouw in dit geval]dan werpen ze boze blikken naar me en van moslimkereltjes krijg ik zelfs rot opmerkingen..dat vraagt om klappen uitdelen..en dan?krijg ik opeens zware straf?laat he/ho/le/bi in ieders waarde.klaar