woensdag 16 juni 2010

Door de FIFA-aktie is Bavaria nog dagelijks wereldnieuws

Door de FIFA-aktie is Bavaria nog dagelijks wereldnieuws. Waarschijnlijk was het niet de bedoeling van Budweiser en de FIFA, maar door de FIFA-aktie na afloop van Denemarken-Nederland, is met merk Bavaria dagelijks goed in het nieuws. En niet alleen in Nederland. Op deze manier krijgt het Nederlandse biermerk veel meer naamsbekendheid en daar zullen ze heel blij mee zijn.

De FIFA en Budweiser zullen hier niet blij mee zijn en zullen waarschijnlijk op top nivo overleg plegen over wat ze nu nog kunnen doen. Misschien is het het verstandigst om helemaal niets te doen. Want elke vervolgaktie levert Bavaria nog meer publiciteit op, zelfs als de dames nu wel het stadion in mogen, levert dat publiciteit op. Als ze er niet in mogen waarschijnlijk nog heel veel meer.

Dit was natuurlijk nooit het idee van Bavaria, maar dank zij Budweiser is deze reclamecampagne van de oranje jurkjes de beste van van het complete WK!

Geen opmerkingen: