woensdag 14 november 2012

Olcay Gulsen ging vreemd

Olcay Gulsen ging vreemd

Olcay Gulsen
Zie ook: Olcay Gulsen is onwijs sexy!!

Zie ook: Liegt Olcay Gulsen?

Olcay Gulsen heeft toegegeven weleens vreemd te zijn gegaan. Tijdens een vragenspelletje bij De Dino Show die zondagavond werd uitgezonden, gaf de ex vriendin van Edgar Davids toe wel eens een slippertje te hebben gemaakt.

Olcay Gulsen liet niet weten wanneer en met wie zij is vreemdgegaan. Afgelopen zomer verbrak ze haar relatie met voetballer Edgar Davids. Na die tijd gingen er geruchten dat zij zou daten met onze Ruud Gullit.

Olcay Gulsen

Olcay Gulsen moet er niet aan denken om ooit nog een relatie aan te knopen met een profvoetballer. Dit vertelt de eigenaresse van het succesvolle modemerk Supertrash vandaag in het AD. 'Ik ben er sinds mijn relatiebreuk met Edgar Davids, eerder dit jaar, achter gekomen dat voetballers eigenlijk helemaal mijn type niet zijn,' verzekert de Koerdisch-Armeense zakenvrouw.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Who the fuck is olcay gulsen?

Ruud Gullit zei

Ik zou haar ook doen!

Ruud Gullit zei

Nou ja, eerlijk gezegd heb ik haar al gedaan. En ze is inderdaad lekker!