woensdag 28 november 2012

Olcay Gulsen is onwijs sexy

Olcay Gulsen is onwijs sexy

Olcay Gulsen is onwijs sexy
Olcay Gulsen is onwijs sexy, zo voelt zij zich nu ze single is. Maar wat veel belangrijker is, wij mannen vinden Olcay Gulsen ook onwijs sexy! Olcay Gulsen is niet alleen een slimme vrouw, maar ook zelfstandig en bovendien heel knap. Olcay Gulsen is lekker, spannend en sexy. Dat is precies wat wij mannen willen.

Zie ook: Olcay Gulsen ging vreemd

Zie ook: Liegt Olcay Gulsen?

Olcay Gulsen treurt niet langer over haar breuk met Edgar Davids. Integendeel: aan Grazia vertelt ze dat het nu veel beter met haar gaat. 'Ik voel me onwijs sexy nu ik single ben.'

'Spannend hoor, om in Londen of Amsterdam over straat te lopen en al die leuke mannen om me heen te zien', aldus de eigenaresse van kledingmerk Supertrash. 'Toen ik niet beschikbaar was, lette ik daar niet op, ik verplaatste me gewoon van A naar B. Maar nu neem ik toch even de tijd om mijn ogen de kost te geven.'
Olcay Gulsen is onwijs sexy

In het interview laat Olcay los dat ze voor het eerst sinds tijden weer vrijgezel is. 'En ik geniet met volle teugen.' En later: 'Het is hard om te zeggen, maar ik ben veel gelukkiger als single. Die donkere wolk die op de een of andere manier steeds boven mijn hoofd hing, is weg.'

Geen opmerkingen: