zaterdag 29 december 2012

Geile bok Jan des Bouvrie

Geile bok Jan des Bouvrie

Geile bok Jan des Bouvrie sekst er op los
Het is niet voor te stellen, en je wilt het ook niet voorstellen. Seks met Jan des Bouvrie. Tja de man is inmiddels 70 geworden en vond het tijd om een boekje open te doen over zijn seksverleden. Jan onthult dat hij seks heeft gehad met honderden vrouwen. Natuurlijk voor zijn huwelijk met Monique. Want zij heeft hem blijkbaar getemd. Tenminste, in die waan laat Jan haar natuurlijk. Want als je eenmaal weet wat het is om buiten de deur te snoepen, dan blijf je dat lekker vinden. Jammer voor Monique, maar die moet zich misschien gewoon even laten testen op een paar seksueel overdraagbare aandoeningen...

Vrouwenverslinder Jan des Bouvrie 

Geile bok Jan des Bouvrie bekijkt de lekkere kont van een model
"Ik was een ontzettende ondeugd", verklapt Jan (70) in Volkskrant Magazine. Over zijn veroveringen: "Mijn eerste vriendinnetje was Barbara Huf, de dochter van fotograaf Paul Huf. Ik had een vakantieflirt met een Kennedy-dochter, zonder dat ik vooraf wist wie ze was. Totdat we in Club 55 tussen vier bodyguards zaten te lunchen. Brigitte Bardot, ook een leuke meid, die ik op een feestje in Saint-Tropez ontmoette."

Hoerenloper Jan des Bouvrie

Samen met zijn beste vriend Gerard Fagel heeft de ontwerper veel gereisd. "We dansten in Studio 54 in New York de tango met Bianca Jagger, ik met een roos tussen mijn tanden. We lunchten met Jacqueline Bisset. En soms waren we ondeugend en gingen we naar de hoeren."

Geen opmerkingen: