donderdag 31 januari 2013

Is model Melissa Sneekes dochter van René van der Gijp?

Is model Melissa Sneekes dochter van René van der Gijp?

Melissa Sneekes
Melissa Sneekes
Melissa Sneekes (28) vermoedt al jaren dat René van der Gijp haar vader is. Maar tot nu toe weet ze dat niet zeker. Daarom heeft Melissa Sneekes met René afgesproken in een Rotterdams restaurant.

Melissa Sneekes
Melissa Sneekes
Melissa Sneekes zegt daarover: 'Die afspraak met René was een van de mooiste momenten van mijn leven, want hij heeft toegezegd een DNA-test te doen! Tijdens een heel gezellig gesprek heb ik mijn verzoek gewoon op tafel gegooid'

'Ik ben blij dat René eraan wil meewerken. Hij doet dit voor mij, zei hij. Hij wil dat ik duidelijkheid krijg over wie mijn biologische vader is. Ik waardeer het heel erg dat hij dat voor mij overheeft.'

Melissa Sneekes was in 2007 Miss Nederland.

Geen opmerkingen: