donderdag 17 januari 2013

Monique Smit wil kinderen met Jeffrey Bok

Monique Smit wil kinderen met Jeffrey Bok

Monique Smit wil kinderen met Jeffrey Bok
Monique Smit wil kinderen met Jeffrey Bok
Monique Smit heeft haar vriend Jeffrey (geile) Bok zijn slippertje van vorig jaar helemaal vergeven en ze kijkt volop naar de toekomst. 'Iedereen verdient een tweede kans. We hebben keihard gevochten en elkaar teruggevonden', zegt ze in het AD.

Zie ook: Jeffrey Bok stalkt Monique Smit

Zie ook: Nancy Bond: Ex Monique Smit ging vaker vreemd

Zie ook: Jeffrey Bok bedriegt Monique Smit met Nancy Bond een moeder van 3 kinderen, Nance (40)

Hoewel het voorlopig nog niet in de planning staat is Monique zeker van haar zaak. 'Jeffrey wordt de vader van mijn kinderen. We hebben het er toevallig tijdens oud en nieuw nog over gehad. We gingen er voor het eerst echt over praten. Dan zit het wel goed, denk ik.'

Monique Smit wil kinderen met Jeffrey Bok
Monique Smit wil kinderen met Jeffrey Bok
Zowel Jeffrey als Monique willen heel graag een gezin, maar de Volendamse heeft geen haast. 'Nu nog niet, kijk wat ik allemaal kan doen. Ik ben nu 23, heb nog alle tijd. Het is wel mijn grootste droom om ooit moeder te worden.'

Geen opmerkingen: