maandag 28 januari 2013

Patricia Paay dumpt Nicky van Dam

Patricia Paay dumpt Nicky van Dam

Patricia Paay dumpt Nicky van Dam
Patricia Paay dumpt Nicky van Dam
Patricia Paay zegt: "Er op dit moment even geen speciale plek meer voor Nicky"
De 63-jarige Patricia Paay en haar 35 jaar jongere vriend Nicky van Dam wonen niet meer permanent samen. De eerste scheurtjes in deze opvallende relatie werden al veel eerder verwacht maar nu zijn ze er dan toch. Niemand had gedacht dat deze twee het samen zo lang zouden uithouden.

Een bevlieging was het volgens velen. Toch zijn de twee een paar jaar samen geweest, maar nu is de mooie Patricia Paay toch uitgekenen op Nicky van Dam. 'Nicky heeft zijn eigen appartement en steeds vaker slaapt hij daar', vertelt Patricia aan De Telegraaf.'Nicky heeft zijn eigen appartement en steeds vaker slaapt hij daar', vertelt Patricia aan De Telegraaf.
Patricia Paay dumpt Nicky van Dam
Patricia Paay dumpt Nicky van Dam

De situatie is volgens Patricia Paay veranderd: 'Nicky slaapt steeds minder bij mij. Ik heb er gewoon niet meer zo'n zin in om iemand steeds om me heen te hebben. Ik wil meer ruimte hebben voor mezelf. Daar komt bij dat nu Christina (haar dochter -red.) voor mij op de eerste plaats komt. Zij is voor mij op dit moment belangrijker dan Nicky. Ik ben maar wat gelukkig dat ze definitief naar Nederland komt.'

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een opportuniste. Nicky heeft ze nu niet meer nodig omdat haar dochter haar aandacht gaat geven. Dat mannen nog überhaupt wat willen met die heks.