woensdag 20 maart 2013

Hoe zwaar is Marc van der Linden?

Hoe zwaar is Marc van der Linden eigenlijk?

Hoe zwaar is Marc van der Linden?
Hoe zwaar is Marc van der Linden?
Dat is de vraag die bij me opkomt als ik lees dat Marc van der Linden op internet uitgemaakt wordt voor 'vette kwal'. Ja hij is dik. En nee dan hoef je nog niet te gaan schelden. Ik denk dat Marc van der Linden zo'n 150 kilo weegt. Maar dat baseer ik puur op de beelden die ik regelmatig op de tv zie, niet omdat ik wel eens naast hem sta als hij op de weegschaal staat.

Zelf reageerde hij er laconiek op. 'De fanmail van vandaag. Zo fijn', twitterde hij. Marc van der Linden plaatste een foto van de tweets waarin hij wordt beledigd. De tweets zijn van dezelfde persoon en bevatten opmerkingen als: 'Godverdomme, wat een vette kwal bij RTL Boulevard, bah', 'Jezus wat een lijf', 'Lekker vreten' en 'Ik haat dikke mensen'. Maar hoe de persoon die de berichten er zelf uitziet is onbekend.

@FransWallage
@FransWallage
Ik stel voor dat we een heksenjacht openen op de man die dit zegt. Hij verschuilt zich onder een de fake twitter account @FransWallage. Wie is @FransWallage? Kom maar op met info over degene achter @FransWallage! Aan de foto is duidelijk te zien dat hij het allemaal niet zo helder ziet.

Geen opmerkingen: