donderdag 7 maart 2013

Natasha Timofei


Natasha Timofei

GeenStijl ondekte dat de 19-jarige Natasha 'Alessia' Timofei naast kunstkenner ook nog eens erotisch artiest blijkt te zijn. Natasha Timofei zit nog altijd vast voor haar betrokkenheid bij de kunstroof in Rotterdam, en dat is misschien maar goed ook.

Natasha Timofei
Natasha Timofei
Natasha Timofei was al interessant om te zien, maar GeenStijl meldt dat ze ook een profiel bij een zekere kinky website heeft. Of het is d'r tweelingzus, of een vervalsing.

Lees mee:
Natasha Timofei
Natasha Timofei
 'Mijn naam is Alessia, ik ben 19 jaar oud en ik kom uit Russland. Ik heb een geweldige lichaam dat ik wil u aanbieden. Ik will uw handen en uw lipen over mijn echte, natuurlijke borsten voelen. Ik kan alle uw erotische fantasien waar maken. Bij u of bij mij kan ik u onvergetelijke momenten bezorgen. Ik spreek allen maar Engels. Bell mij tussen 10:00 en 00:00 uur om een afspraak te maken. Half uur 100€, een uur 150€. Als ik niet tijdig opneem probeer aub opnieuw of laat mij een boodschaap en ik zal u terug bellen. Dikke kusjes.'
Natasha Timofei
Natasha Timofei

Nog steeds niet overtuigd? Misschien wel door onderstaande foto's:

1 opmerking:

Anoniem zei

Het zou natuurlijk kunnen dat haar tweeling (stevige volle borsten 'n vervalsing zijn.
Als de flinke tweeling-borsten van Natasha Timofei wel nepborsten zijn dan zijn ze verdomd goed geslaagd, niet van écht te onderscheiden.