woensdag 6 maart 2013

Ruud Gullit gaat samenwonen met Maggie Jimenez in Miami

Ruud Gullit gaat samenwonen met Maggie Jimenez in Miami

Ruud Gullit en zijn Margaritha

Zie ook: Het nieuwe liefdesnestje voor Ruud Gullit en zijn Margaritha

Zie ook: Margaritha uit Mexico is de nieuwe vriendin van Ruud Gullit

Ruud Gullit heeft het aardig te pakken. Of heeft Margaritha Jimenez Ruud aardig te pakken? Feit is dat de twee erg verliefd zijn en dat Ruud het inmiddels voor de 4de keer echte zeker weet. Ruud sluit een huwelijk niet uit, maar hij weet nu wel al zeker dat hij gaat samenwonen met de Maggie Jimenez.

En dat samenwonen gebeurt niet in Amsterdam, maar in Miami. De reden hiervoor is dat Margaritha een baan in de VS heeft als TV kok. En dan is het lastig als je in Amsterdam woont. Bovendien is Ruud op dit moment werkloos en dus zeker niet aan een plaats gebonden.

De ex-man van Estelle Cruijff is smoorverliefd op zijn Maggie. "Ze is voor mij de vrouw met wie ik de rest van mijn leven samen wil zijn. Ik mis haar enorm als ik haar niet zie", vertelt hij aan Story. De tortelduifjes proberen zo vaak mogelijk bij elkaar te zijn, maar Ruud kan geen dag meer zonder zijn grote liefde. "Het is niet hetzelfde als elke dag naast elkaar wakker worden en samen een 'thuis' hebben. We hebben urenlang gepraat over hoe het nu verder moet. Maggie heeft als tv-presentatrice een kookshow in Miami. Zij zit dus gebonden, maar ik niet. Dus het is logischer dat ik haar kant op ga."

Kinderen

Over zijn kinderen zegr Ruud: "Als ik ook maar het geringste idee had gekregen dat ze mij hier niet konden missen, had ik mijn plannen bijgesteld. Maar ze begrepen het. En waar ik ook ben, mijn zes kinderen zijn altijd bij mij."

Geen opmerkingen: