maandag 15 april 2013

Barbie toont borsten op internet

Barbie toont borsten op internet

Barbie toont borsten op internet
Barbie toont borsten op internet
Barbie, beter bekend als Samantha de Jong, gaat deze week uit de kleren. De ster uit Oh Oh Cherso kruipt naakt achter de webcam voor IsLive.nl. Dit maakte het webcamsexplatform vandaag bekend. Barbie heeft wel wat te laten zien. Haar cup is inmiddels tot een flinke E-cub gegroeit. Natuurlijk heeft ze wel hulp van een chirurg gehad....

De blonde Barbie verleent donderdagavond haar medewerking in navolging van Verona van de Leur, Bobbi Eden en Geraldine Kemper. 'Ik heb een prachtig lichaam dat best gezien mag worden en waar ik me niet voor schaam', aldus Barbie. 'Tijdens mijn erotische fotoshoot voor de webcamsessie werd al zichtbaar dat mijn borsten zeer goed naar voren kwamen. Bang voor reacties over dat ik een slechte moeder zou zijn ben ik niet.'

Of Barbie vaker naakt online te zien zal zijn is de vraag. 'Of het eenmalig is durf ik nog niet te zeggen, dat hangt af van hoe het gaat. De verdiensten zijn in ieder geval goed te noemen, maar daar mag ik contractueel geen uitspraken over doen', zegt de Haagse daarover.

1 opmerking:

Anoniem zei

wat een vies verlept wijf gadverdamme wat lelijk.

fake hair fake nails fake smile
fake boobs are you sure you werent made in china.