maandag 22 april 2013

Oud-leerling van The British School in Voorschoten opgepakt.

Oud-leerling van The British School in Voorschoten opgepakt.

Oud-leerling van The British School in Voorschoten opgepakt.
Oud-leerling van The British School in Voorschoten opgepakt
Er is een oud-leerling van The British School in Voorschoten opgepakt als verdachte van de schietdreiging in Leiden.

The British School in Voorschoten is een middelbare school. Er zitten leerlingen op deze school uit meer dan 40 verschillende landen.

Alle middelbare scholen en mbo's zijn vandaag dicht omdat iemand op een internetforum had gedreigd met een schietpartij op een Leidse school, waarbij hij 'mijn leraar Nederlands en zo veel studenten als ik kan' neer wilde schieten.

"Morgen schiet ik mijn leraar Nederlands neer en zo veel studenten als ik kan. Het zal op het journaal komen morgen. Het is een school in een Nederlandse stad genaamd Leiden. Voor meer bewijs: ik ga een 9mm Colt Defender gebruiken. Ik heb een briefje bij me wanneer ik de school binnenga waarop staat uitgelegd waarom ik dit deed. Als de boodschap op het briefje niet wordt gepubliceerd, zal een vriend van me deze een dag later op 4chan zetten. Oh, en ik gebruik een proxy; de politie gaat me niet voor morgen vinden."


The British School laat in een persverklaring weten dat het gaat om een leerling die in oktober 2011 van school werd gestuurd wegens 'problemen met zijn gedrag'.

Geen opmerkingen: