woensdag 22 mei 2013

Irma Smits | Wie is Irma Smits?

Irma Smits | Wie is Irma Smits?

Irma Smits speelt een sleutelrol in een groot vastgoedschandaal rond de omstreden Franse ministerszoon Thomas Fabius.

De Nederlandse Irma Smits, die sinds vijf jaar een relatie heeft met de zoon van de minister van Buitenlandse Zaken en ex-premier Laurent Fabius, heeft haar geliefde geholpen bij de aanschaf van het optrekje aan de chique Boulevard Saint-Germain. Zij kochten het appartement vorig jaar voor ruim 7 miljoen euro via de Franse onderneming ’Poopie Woopie’, die op naam staat van Smits (31).

Irma Smits is hierdoor ineens nog meer in het nieuws dan normaal. Maar wie is Irma Smits?

Wie is Irma Smits?


-Irma Smits is 31 jaar
-Irma Smits komt uit Eindhoven
-Irma Smits wordt verdacht van een grote vastgoed fraudezaak
-Irma Smits is brand manager bij LVMH. Het is haar taak om de champagne-merken Ruinart en Moët & Chandon in de Nederlandse markt te zetten. Als ze een etentje geeft, begint ze de avond graag met een glas brut en een oester.
-Irma Smits is samen Thomas Fabius eigenaar van 'Poopie Woopie'. Van de 1000 aandelen heeft Thomas 999 aandelen en Irma Smits één.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik ben irma smits 20 jaar en kom uit dordrecht, ik ben degene van de middelste foto, ik ben niet de irma smits rondom dit schandaal laat dat duidelijk zijn. als je voortaan fotos van mijn facebook wil halen prima maar probeer het dan te matchen met iemand die op mij lijkt.