woensdag 8 mei 2013

Jeroen van der Schuit

Jeroen van der Schuit

Jeroen van der Schuit
Jeroen van der Schuit


Zie ook: Ruben en Julian zojuist dood gevonden... Drama voor Iris van der Schuit compleet


Zie ook: Ruben en Julian | Plaats hier je condoleances



Vandaag hebben we heel veel bezoekers die zoeken op 'Jeroen van der Schuit'. En dat is zowel grappig als bijzonder en raar. Uiteindelijk wil niemand weten wie Jeroen van der Schuit is, maar zijn ze op zoek naar Jeroen Denis. Jeroen Denis is de vader van de 2 jongens die nu vermist zijn en die zelf een eind aan zijn leven heeft gemaakt door zicht op te hangen in Het Doornse Gat.
Zie ook: Iris van der Schuit

Zie ook: Bekijk meer foto's van Ruben en Julian van der Schuit

Zie ook: Wie was Jeroen Pasen?

De verwarring ontstaat doordat in veel media gemeld is dat de man Jeroen heet, waarbij de achternaam is weggelaten. In veel artikelen wordt ook gesproken over zijn kinderen Ruben en Julian en hun moeder Iris die 'van der Schuit' als achternaam hebben. Veel mensen leggen blijkbaar direct een verband en maken er 'Jeroen van der Schuit' van. Alleen...

Jeroen Denis en Iris van der Schuit zijn gescheiden. Heel simpel!

18 opmerkingen:

Anoniem zei

Maar dan zouden die kinderen toch ook Denis moeten heten? Hij is toch hun echte vader? En ik neem aan dat hij ze toch erkend heeft toen?

Anoniem zei

zal wel meer loos zijn als er zoiets gebeurt...

Anoniem zei

in heel veel gevallen brengt een
scheiding zoveel pijn bij de betrokkenen.
als ik nu zoiets hoor(scheiding)van iemand die ik ken en dit ook echt van plan is, probeer ik ze in te laten zien welke impact dit heeft voor alle betrokkenen. helpt vooral meestal niet. maar ik vind het gewoon mn plicht. ik zat in eenzelfde situatie, wel met veel oudere kinderen. dat liep ook niet echt goed. nee, scheiden is maar niks. als ik het allemaal van tevoren had geweten wat er kan gebeuren had ik het NOOIT gedaan.

Anoniem zei

Ik denk dat jij eens moet stoppen met denken dat je iedereen ergens toe moet aanzetten. Dat het bij jou fout is gegaan wil niet zeggen dat iedereen van scheiden er op achter uit gaat, integendeel.

Het is jouw plicht om er eens niet van uit te gaan dat andere wat aan jouw advies hebben, laat staan er op zitten te wachten, en of ze er profijt van hebben is al helemaal niet waar jij over zou kunnen en mogen oordelen.

Kies fijn voor jezelf, als je dan verkeerde keuzes maakt zijn andere er tenminste niet de dupe van.

Zelf een slechte levenservaring hebben opgedaan is NOOIT voldoende referentie kader om "kennis" ergens van te hebben.

“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.”

Jij hebt duidelijk de >illusie< dat je kennis van zaken hebt, sterker nog, jij handelt volledig op je eigen manier om ermee om te gaan, deze manieren bestaan zelde uit realiteitsbesef en retioneel denken.

Mooi jezelf voor de gek blijven houden, maar hou het vooral binnen.

Anoniem zei

*rationeel

weet ik wel zei

Jullie mensen zijn gewoon weg stumperts met al julli gezeik over dit en dat lekker belangrijk allemaal aandacht trekkers bha die kinderen zijn nr 1 veel belangrijker die hebben nog een heel leven voorzich jullie hebben het er al bijna opzitten

Anoniem zei

Oké dat je het niet meer zie zitten en boos bent op de héle wereld. Dat “kan” en dat je er mee wild ophouden en er uitstapt. Oké dat is een rigoureuse beslissing , de keuze is aan jou, niet de wijste maar, het is jouw keuze. Maar je kinderen hebben daar niet voor gekozen !!!!. je bent LUL een eikel en nog meer, een ongelofelijke EGOWIST. Wat was jij een SUKKEL, en bovenal een verschrikkelijke ( egocentrische ) lullo, en lozer. Ik heb er geen worden voor, het is maar goed dat je je eigen leven heb ontnomen, anders had ik het persoonlijk voor je gedaan. !!!! Even een reactie van een héle boze vader van twéé kinderen.

Anoniem zei

Ophangen is niet zomaar gebeurd,ik neem aan dat hij er geen ervaring mee heeft,dus hoop ik ook dat hij een kwartiertje daar nog levend aan heeft gehangen,niet lang genoeg gelijd zoals de familie nu wel doe met de vernissing...

Anoniem zei

Bij de geboorte van je kind(eren) kun je ervoor kiezen om de vaders of de moeders achternaam te geven. Dit kan al jaren dus zo vreemd is het niet.

Anoniem zei

http://zoeken.rechtspraak.nl/resultpage.aspx?snelzoeken=true&searchtype=ljn&ljn=BZ6176&vrije_tekst=

Anoniem zei

@ anoniem 01:09 uur:
En? Dit gaat helemaal niet om betrokkenen. Wat wil je hiermee toevoegen?

Anoniem zei

sluit mij bij je aan!

Anoniem zei

ja dat kan niet anders mijn partner had net zo.n strijd met zijn ex waar ook destijds 6 jarig jochie in betrokke was ... een vrouw heeft hier in nl letterlijk de macht in tegestelling vd de man en kan je het leven heel zuur make echter heeft mijn partner nooit zo iets egoistiche in zijn hoofd gehaald ( gelukkig) en bestond er goede hulp en een Goede advokaat ... en sterk blijven en daadwerkelijk voor je kind blijven vechten & t belangrijkste blijven lulle en steunen .. .nu bijna na 5 jaar komt hij weer bij zn vader en inmiddels broertje en is de strijd bijl na bijna 10 jr begraven .....

Anoniem zei

Mijn kinderen hebben ook vanaf de geboorte mijn achternaam. Mijn man en ik hebben dat in goed overleg bepaald. Je mag in Nederland gewoon kiezen tussen de achternaam van de vader of de moeder. Blijkbaar is iedereen hier niet van op de hoogte.

Anoniem zei

ik vind het eigenlijk maar een raar verhaal getrouwd en achternamen van de kids van de moeder geven !!! het lijkt wel in deze gehele situatie dat hij de kinderen nooit gewild heeft , hij mishandelde ze bovendien , als je van je eigen vlees en bloed houd mishandel je dat toch niet . maar het zal wel , het is namelijk toch gebeurd en wat hem bezielde ? daar kom je nu NOOIT meer achter

prive23 zei

Hier een aantal FEITEN:

7 mei 19:22 iris van der schuit, zet op facebook het volgende: Alsjeblieft, wil iedereen uitkijken naar mijn kleine mannetjes, ze worden sinds gisterochtend vermist (ze waren pas sinds Dinsdag ochtend vermist) dus dat klopt al NIET.

Vervolgens, is haar hele fb pagina door haar zelf leeg geplukt ? waarom ? hoezo ? geheimen ? of weet zij meer ?

Dan plaatst zij een dank berichtje op 9 mei om 17.23 uur Via deze weg wil ik iedereen die op zoek is naar mijn kleine mannetjes enorm bedanken. Ik weet zeker, dat wanneer ze weten dat ze door zo veel mensen gezocht worden en ze zo veel aandacht in de media krijgen, dat ze daar heel trots op zouden zijn. Ik hoop zo dat jullie de hoop op het vinden van Ruben en Julian niet verliezen en dat ze straks vol trots het met eigen ogen kunnen zien wat voor een hoop werk er voor hen verzet is. (zij praat telkens in VERLEDEN tijd)best vreemd zou je zeggen of niet ?

Jeroen heeft volgens politie zelfmoord gepleegt aan een klimrek in het Doornse gat, wat niet bruikbaar was zou gerenoveerd worden. Er stond op internet een stukje van een kennis van hem, die ook werkte voor hem zijn werknemers hadden maandag 6 mei, gereedschap etc. bij DAT klimrek neergezet en dinsdag 6 mei kwamen ze niesvermoedend aan en er was niks te merken dat iemand zich verhangen had, niks afgezet dus is geen onderzoek geweest. Vervolgens komt de politie naar buiten met het feit dat er schoenen ontbreken en toen een rode boxershort? hoe weten zij zo zeer dat hij een rode boxer short aan had ? waarom pleeg je zelfmoord zonder ondergoed ? klopt dus niet. (iris betekent oog hij is gevonden in doorn dus een doorn in het oog. Dan komt er nog dat er een vechtscheiding was die was er niet ja van een kant van haar kant zij beschuldigde hem van mishandeling terwijl dat niet het geval was zoals instanties zeggen. Dan nog het feit dat Iris haar vader jeroen haatte, en bedreigt heeft ? Dan nog eens het feit, dat er een afscheidsbrief geschreven is op de computer ? frapant toch dat doe je niet op een pc of dergelijke. Geen stille tocht ? iets te verbergen misscihen ? weten zij er meer van ? en dan nog die groene Volvo die in de berm bij doornse gat stond, die groene volvo, heeft ook de kinderen gevonden en hij reageerde heel nuchter ? vreemd of niet. Mijn conclusie, mening, dit zaakje stinkt hij heeft geen zelfmoord gepleegt in mijn ogen heeft hij nu geen schuld tot het tegendeel bewezen is! Zelfmoord is makkelijk vast gesteld, aangezien ZE te beroerd zijn een onderzoek in te stellen want plaats delict van jeroen was niet afgezet etc. dus denk maar na mensen, en zet het op een rijtje.

Voor alsnog wil ik Alle familie leden van Jeroen , ruben en julian heel veel sterkte toe wensen de komende tijd. Voornamelijk wens ik de FAmilie leden van jeroen heel veel sterkte met het verlies van hun zoon, oom,broer neef. en kleinkinderen neefjes

Anoniem zei

Tja, ieder verhaal heeft natuurlijk 2 kanten, en ik heb ook heel veel vraagtekens bij alles wat er is gebeurd, lees steeds meer dingen die ze proberen buiten het niuws te houden, dan ga je ook wel even anders denken....hoewel ik me niet kan voorstellen dat moeder iets te maken heeft met de dood van haar kinderen...idd veel vraagtekens over de vindplaats van vader, en dan ook nog die kledingstukken die allemaal vermist zijn, en zijn wandelschoenen, niet alles wordt ons verteld, daar ben ik wel van overtuigd...De rol vd vader van Iris vind ik dubieus, die had veel invloed op juridisch gebied...Maar goed, het allerergste is dat er 2 lieve binkies de dupe worden van 2 ouders die beiden onvolwassen met de situatie om zijn gegaan, beiden zijn ze er verantwoordelijk voor dat de jongens de dupe zijn geworden van hun scheidng(ben zelf gescheiden , met 2 kinderen, ga goed met mijn ex om, daar ben je verantwoordelijk voor als ouder..). Enne....over dat scheiden, waar anoniem het over had, afraden??? Je hebt nooit het recht om je te bemoeien met andermans zaken, en ik denk persoonlijk dat je zelf met een hoop frustratie zit, sorry, dat moest ik even kwijt..

Marian van de Wouw zei

Hoe je het ook went of keert!
het heeft geen zin om hier over te speculeren!!
het is al triest genoeg dat er Vader en 2 zoontjes uit het leven zijn gerukt!!
Ik hoop dat beide Familie rust zullen vinden!!
heel veel sterkte..