maandag 13 mei 2013

Kate Upton kan er niets aan doen dat haar borsten zo groot zijn

Kate Upton kan er niets aan doen dat haar borsten zo groot zijn

Kate Upton
Kate Upton
Ze is pas 22 jaar en wordt al door miljoenen mannen van 12 tot 102 jaar aanbeden. De prachtige, sexy Kate Upton. Kate Upton staat op de cover van het juninummer van de Amerikaanse Vogue. Daarmee snoert ze haar criticasters de mond, die beweerden dat ze door haar ronde vormen het nooit zo ver zou schoppen. Dat is natuurlijk onzin, want de meeste mannen zijn helemaal wild van de ronde vormen van Kate Upton.

Het topmodel praat in het modeblad ronduit over haar welvingen. 'De dingen waarvoor ze me bekritiseren, kan ik niet aanpassen', aldus Upton. 'Ik kan fitnessen en gezond leven maar mijn cupmaat kan ik niet veranderen. Mijn borsten zijn echt!' 'Ik hou van mijn lichaam, het is een geschenk van God', vervolgt de knappe blondine. 'Ik voel me zelfzeker en hoop dat ik andere vrouwen kan inspireren.'

Vogue roemt de blondine. 'Kate Upton is de Amerikaanse droomvrouw.'

Wij zijn het helemaal eens met Vogue. Wij willen veel meer zien van Kate, het liefst in een piepkleine bikini!

En dat kan: Op deze site is het volop genieten van de voluptueuze Kate Upton.

Geen opmerkingen: