zaterdag 11 mei 2013

Leven Ruben en Julian van der Schuit nog?

Leven Ruben en Julian van der Schuit nog?

Ruben en Julian van der Schuit
Ruben en Julian van der Schuit


Zie ook: Ruben en Julian zojuist dood gevonden... Drama voor Iris van der Schuit compleet


In de reacties op de andere artikelen over Ruben en Julian van der Schuit en hun vander Jeroen Denis, verschijnen heel erg veel reacties, waarvoor dank!

Zie ook: Wie was Jeroen Denis? Waar zijn Ruben en Julian van der Schuit?

Zie ook: Iris van der Schuit

Zie ook: Bekijk meer foto's van Ruben en Julian van der Schuit

Zie ook: Wie was Jeroen Pasen?



Veel van deze reacties geven informatie over de manier waarop de politie zou moeten gaan zoeken, en hopelijk leest de politie deze tips ook. Hoe meer mensen brainstormen over deze zaak en de mogelijke oplossing, hoe beter.
Ruben en Julian van der Schuit
Ruben en Julian van der Schuit

Veel reacties gaan ook over het wel of niet in leven zijn van de broertjes Ruben en Julian van der Schuit. Vaak worden mogelijkheden genoemd als hun vervlijf in een vakantiehuisje, of een ontvoerging. Vast staat in elk geval dat veel mensen denken dat de jongentjes helaas dood zijn. Maar aan de andere kant proberen veel mensen rationeel te denken en zeggen dat ze pas aannemen dat Ruben en Julian van der Schuit dood zijn, als ze dood gevonden worden. Tot nu toe is er nog helemaal niets gevonden, en blijft er hoop op een goede afloop.

18 opmerkingen:

Anoniem zei

als deze kinderen gevonden worden hoop ik dat deze moeder ze nooit meer te zien krijgt maar dat ze naar een pleeg gezin gaan mensen die hun kinderen als wapen tegen elkaar gebruiken tijdens een scheiding zijn geen kinderen waard hier hebben duidelijk 2 partijen schuld aan ik hoop ook zeker dat deze kinderen nog leven en een goed leven zonder deze twee domme mensen hebben

Anoniem zei

Uh? Waarom is het zo duidelijk dat 2 parijen hier schuld aan hebben?! Hebben we allemaal wat gemist, behalve de vorige poster?

Anoniem zei

waar 2 vechten hebben er 2 schuld !!!
hier en daar eens goed lezen.
dan zit er toch een hoop haat in de schoonfamilie van Jeroen.
Ik denk dat Jeroen zo ver de afgrond in getrapt is dat hij geen uitweg meer zag.
en dat kan je familie heel goed hoor!!!.
heb dit zelf meegemaakt dat mijn partner door mijn eigen familie zo de grond werd in getrapt dat ik gezegd heb nu geen kontakten meer.
ik gelukkig getrouwd met kinderen en mijn familie die mijn man haat om wat voor reden dan ook.
ergens moet je een grens trekken.
daar was mijn grens
toch denk ik dat Jeroen de dood is ingedreven.
op de foto zo'n mooie man.
waarom ???
zouden de kinderen gevonden worden is het beste dat deze worden ondergebracht in een liefdevol en zorgzaam pleeggezin.
ook in deze scheiding zijn beide ouders SCHULDIG en heeft moeder net zo als vader niet het recht om haar kinderen verder op te voeden
jullie mogen allemaal tegen mij zijn, maar ga eens heel diep nadenken.
mekaar het licht in de ogen niet gunnen dan ben je ook niet in staat om je kids goed op te voeden.
ik wens alle familie heel veel sterkte en bovenal Jeroen zijn familie .

Anoniem zei

Ik reageer op de domme, nietszeggende prietpraat van meerdere schrijvers. Als je niets wezenlijks te melden hebt dat zou kunnen bijdragen tot een oplossing van dit menselijk drama, hou dan elk slecht onderbouwd commentaar voor jezelf. Lees de feiten die van officiële zijde naar buiten wordt gebracht. Heb compassie voor het leed , wiens schuld het ook moge zijn.

joey zei

nee met ze allen lopen verkondigen hoe Jeroen het wel niet gedaan zou moeten hebben dat is lekker ik hoop dat deze man het niet gedaan en ik leef vooral mee met de ouders van Jeroen die zijn hun zoon en kleinkinderen kwijt en dan zijn er hier van die mongolen die het al zeker weten dat hij het gedaan heeft denk is na helpen mag zwart maken niet je bent pas een moordenaar als het recht dat heeft bewezen!!!!

joey zei

@12 mei 2013 18:20 anoniem zei

u heeft helemaal gelijk het is nog niet eens bewezen dat hij zich zelf van zijn leven heeft ontnomen dit zij van die personen die tijdens een vechtscheiding hun kinderen als wapens inzetten ik ben het ook eens met u idee over een pleeg gezin

Anoniem zei

Wat knap dat iemand hier weet wie schuld heeft in de scheiding van beide ouders. - En alsof dat dan meteen tot moord of zelfmoord leidt... leer nadenken.

Anoniem zei

Men moet zeker ieder vakantiehuisje leegstaand gebouw langs de route die gereden is en waar die man is geweest controleren .Een hoop werk dat geef ik toe maar het is geen reden om het niet te doen .Voor de rest mischien ook kijken naar dieren die aas eten zoals waar begeven bijvoorbeeld vossen zich met warmte cameras via een helicopåter op de totale route bekijken ?Ik weet het ,het is en blijft zoeken naar een speld in een hooiberg zou zo graag willen dat ze gevonden worden dus je bedenkt van alles...

Anoniem zei

Nou zeg! Wie zijn jullie om hierover te oordelen??? Te belachelijk voor woorden om je hierover uit te laten terwijl de jongens nog niet eens gevonden zijn en de moeder zeer waarschijnlijk in alle staten is .... zeer ongepast om dan deze uitlatingen te doen! Denk is na zeg ... een beetje respect is toch wel op ze plaats!

Anoniem zei

Ten eerste is het nog niet zeker dat de jongens niet meer leven. Ten tweede weten we nog helemaal niets over de situatie. Misschien was er een psychische ziekte aan de orde.
Het lijkt er wel op dat deze vader zich wanhopig voelde.

Anoniem zei

Al aan gedacht dat haar vader er mee te maken kan hebben was geen lieverdje miss wou hij wel dat ie zijn kinderen helemaal niet meer zou zien en was ie kwaad dat ie ze alleen maar minder zou zien miss waren ze wel op weg naar een huisje of zo voor een paar dagen en dat haar vader ze ergens heeft opgewacht in de buurt van de tankstation en van de moeder snap ik dan ook niet hoe kan je je kinderen mee geven voor een paar dagen als je niet weet waar heen dat doe je toch niet

Anoniem zei

Hij was al met zijn ex vriendin toen hij met iris ging scheiden. Dit heeft zij hem niet in dank afgenomen. Maaaaar om iemand dan zo kapot te maken dat is haar teken van zwakte. Vaderliefde blijft eeuwig bestaan ook als de liefde voor de moeder voorbij is. Je moet accepteren dat soms de wegen scheiden en de ander het geluk gunnen. Dat zij wellicht gekrenkt was is geen reden om zijn kids bij hem weg te houden.. Ze kon zijn "geluk" niet aanzien met een nieuwe liefde en heeft het toen keihard op de kids gespeeld omdat dat voor haar nog het enige was waar zij invloed op kon hebben. Dit om hem kapot te maken en dat is haar helemaal gelukt. Voor de kids is dit vreselijk en jeroen moet door een hel zijn gegaan. Maar achteraf heeft ze zichzelf nu!

Anoniem zei

Het kan ook zo zijn dat Jeroen de brief niet zelf geschreven heeft, maar iemand die een enorme hekel aan hem had, misschien zijn de broertjes gewoon ontvoerd.

Anoniem zei

Ik leef enorm mee met de fam van jeroen ...je zoon je kleinkinderen kwijt. je zoon word als 1 of andere moordenaar neergezet..Ook dat er maar word geroepen ze gunde hem de kinderen wel ze gaf ze toch mee met vakantie ..Hoe moeilijk is dit dat je blij mag zijn dat je je kinderen mee mag nemen ...Hij gunde ze iris toch ook ze woonden bij haar ze stonden op haar naam .....heel veel sterkte

Anoniem zei

jeroen had een flink geldbedrag gepind ..wat niet meer bij hem aangetroffen is iedergeval minder...heeft hij niet particulier iets gehuurd en voor voorlopig voor de kinderen eten gekocht...En zitten ze ergens in een woning waar ze niet uit kunnen..
Zijn de grotten in limburg al onderzocht...
Heb zo gevoel dat ze nog leven en dat er meer achter zit...De hele afscheids rit lijkt me onlogish hij had immers weer nieuw geluk gevonden met zijn vriendin in vleuten..Wat was zijn reden voor limburg..en dan weer terug
vreemd allemaal

Sanspareille zei

Wat een achterlijke reacties hier. Je hele eigen hebben en houwen als voorbeeld gebruiken (waar er twee vechten hebben 2 schuld en dan vervolgens in je eigen situatie de schuld helemaal bij een ander leggen, ook zo snugger) en dan zal het met deze mensen ook wel zo zijn. En 'ik denk dat ze moeten letten op aasetende dieren', joh waarom ben je geen rechercheur, zo'n briljant idee. Walg.

Amanda Vermaat zei

Als je alles een beetje goed gelezen hebt blijkt dat moeder in de afgelopen 2 weken 2x heeft geprobeerd zelfmoord te plegen.ook is ze 2x weggegaan maar snel weer gevonden.
Verder lijd deze vrouw aan schyzofrenie en doet ze alles voor aandacht.vandaar misschien ook de koele reacties op haar fb.

1e reactie op 7 mei.Jeroen is dood.
2e reactie heeft zichzelf opgehangen in doornse gat.
3e reactie mijn mannetjes zijn niet gevonden en al vanaf giter vermist!!!Hoe wist zei een dag eerder al van de vermissing.
Op 7 mei moesten ze naar een afspraak bij bureau jeugdzorg
de kinderen zouder onder toezicht gesteld worden.
Waarom geeft moeder kinderen mee op korte vakantie.

Vandaag zag ik dit bericht op een forum!Maar ikken zeist en de speeltuinen niet,
Beste lezer, mijn naam is Petra en ik wil ook graag helpen met het zoeken naar Ruben en Julian. Maar dan wel op mijn manier. Ik ben helderziend en heb al een paar dagen dingen mogen zien over wat er met de broertjes gebeurd is. Ik heb vroeger met vermissingsgevallen contact met de politie gezocht en dat was nooit een succes. Daarom zou ik uw hulp willen vragen. Kunt u misschien even kijken in de buurt waar de jongens hebben gewoond? Ik heb een speeltuin gezien. Vanaf de straatkant is er een heg. Een dubbel ijzeren poortje waar je niet met de fiets door kan fietsen. De speeltoestellen. Daarna naar achteren. Niet helemaal rechtdoor, maar iets wat schuin, tussen hoge struiken. Daar is iets begraven. Ik wil alleen helpen. Het is absoluut niet mijn bedoeling voor een beloning of in de publiciteit te komen. Maar mocht u in de mogelijkheid zijn iemand daar te laten kijken is dat hopelijk een kleine moeite.

misschien de moeite waard om te kijken wie het kent.

vaders leven is een hel gemaakt door moeder en ex schoonvader.

Stille wateren hebben diepe gronden! Toeval????

Zelfmoord aan een klimrek is bijna onmogelijk!heeft vader wel zelfmoord gepleegd??

En nu blijkt dat vader zijn boxershort weg is

Er is een doodlopende straat vlakbij doornse gat
wat broekweg heet!!Misschien daar eens kijken.

Anoniem zei

Ik weet niet wie zieker is. De vader die zijn eigen kids vermoord en verbergt of de mensen die zowel vader als moeder niet kennen, uitgaan van wat er in de kranten geschreven wordt, en hun eigen complottheorieën bedenken. Ziekelijke site dit!aar allemaal hun mening weer klaar hoor... Bah!