woensdag 15 mei 2013

Nog meer leugens van Virginia van Eck

Nog meer leugens van Virginia van Eck

Virginia van Eck
Virginia van Eck
Zie ook: Virginia van Eck gaat trouwen met Peter Jan Rens

We hebben al heel wat leugens van Virginia van Eck beschreven. En Virginia is daar blijkbaar niet blij mee. Naar het schijnt doet zijzelf zich voor als een advocaat op deze blog, om de teksten ervan af te krijgen. Maar een echte advocaat weet dat alles wat op deze blog staat, gewoon te vinden is op alle nieuwswebsites waaronder ad.nl, telegraaf.nl, nos.nl en nu.nl.

Een echte advocaat zal meteen aan Virginia van Eck melden dat ze niet achter zo'n kleine blog als 'Hilfiger reads the news' moet zitten, maar meteen achter de grote jongens. Tenminste als Virginia van Eck een punt zou hebben. Maar dat heeft ze niet, want er staan feiten op de nieuwssites en o pdeze blog. Dat Virginia van Eck daar niet blij mee is, wil nog niet zeggen dat het smaad en laster is.

Bovendien wil Virginia van Eck nogal graag in het nieuws komen. En als er dan eens iets geschreven wordt waar je niet zo blij mee bent, dan moet je niet piepen. Bovendien moet je ervoor zorgen dat je normaal doet. En dat betekent natuurlijk niet dat je samen met Peter Jan Rens moet gaan liegen over een luxe villa die zij een maand geleden zou hebben gekocht.
Virginia van Eck

Virginia van Eck liegt over nieuwe woning

Peter Jan Rens meldde een week geleden op Facebook over een nieuwe luxe woning die zijn 19-jarige vriendin Virginia van Eck voor 400.000 euro zou hebben gekocht voor hem. 'Meneer Kaktus' plaatste foto's van zijn zogenaamd nieuwe onderkomen en schreef bij de kiekjes 'Busy with my new home'.

Zie ook: Virginia van Eck gaat trouwen met Peter Jan Rens

Aan bekendeburen.nl bevestigde Virginia van Eck de aankoop. 'Ik heb een koopcontract op het huis. Is bevestigd. Ik heb Peter Jan er mee verrast.Ik ben druk bezig in de huizenmarkt. Ik koop, verkoop en verhuur'.
Virginia van Eck
Virginia van Eck

De huidige eigenaresse van het huis mailde vandaag woedend naar diverse Nederlandse media. 'Dit zijn foto's van mijn villa welke nog altijd te koop staat en absoluut niet aan Virginia of Peter Jan Rens verkocht is. Ik wens mijn woning niet op deze manier in de publiciteit. Ik woon lekker relaxed met mijn twee kids in Spanje en moet nu van Nederlandse en Belgische vrienden dit vernemen, ronduit walgelijk', aldus de eigenaresse in een email.

Geen opmerkingen: