woensdag 8 mei 2013

Ruben van der Schuit en Julian van der Schuit

Ruben van der Schuit en Julian van der Schuit

Ruben van der Schuit en Julian van der Schuit
Ruben van der Schuit en Julian van der Schuit
Ruben en Julian van der Schuit zijn twee jongens die in een klap wereldberoemd zijn in Nederland. En dat moet ook. Vooral als deze jongens nog leven.

Zie ook: Leven Ruben en Julian van der Schuit nog?

Iris, Ruben en Julian van der Schuit
Iris, Ruben en Julian van der Schuit

Ruben van der Schuit en Julian van der Schuit
Ruben van der Schuit en Julian van der Schuit

Wat is er aan de hand? De vader van Ruben en Julian van der Schuit heeft zichzelf van het leven beroofd. Maar de jongens van 9 en 7 jaar zijn sinds maandagavond niet meer gezien. Gevreesd wordt dat de twee jonge jongens ook dood zijn. Maar aan de andere kant is er ook goed nieuws: ze zijn nog niet gevonden en dus is er hoop. Hoop dat Ruben van der Schuit en Julian van der Schuit gewoon nog leven.

Ruben van der Schuit en Julian van der Schuit
Ruben van der Schuit en Julian van der Schuit

De moeder van de jongens doet op Facebook een beroep op iedereen die iets weet. Andere media hebben verschillende foto's van de jongens verspeid. En dat is mooi, want hoe meer mensen op de hoogte zijn, hoe meer mensen de jongens herkennen, hoe groter de kans dat ze gevonden worden.
Ruben van der Schuit en Julian van der Schuit
Ruben van der Schuit en Julian van der Schuit

Ruben van der Schuit en Julian van der Schuit
Ruben van der Schuit en Julian van der Schuit


11 opmerkingen:

Anoniem zei

En gaan geruchten dat de jongens er bij de laatste tankbeurt niet bij waren. Maar of dat hoop geeft of juist niet, is me niet duidelijk

Anoniem zei

Ik ben maandag naar het bunderbos geweest, vanuit maastricht via Bunde. Dat was ergens laat in de ochtend of vroeg in de middag. Ik heb er twee uur rondgelopen. Ik heb volgens mij wel een blauwe auto gezien. Maar weet niet of hij dat is.

Anoniem zei

Dan zou ik dat ieder geval aan de politie doorgeven als ik u was

Anoniem zei

Ik hoor nu dat de vader net een uitspraak van de rechter achter de rug had waar in bepaald werd dat hij een mindere omgangsregeling met zijn kinderen kreeg.
Ik weet er het fijne niet van waarom dit was maar als dit zo is omdat de meeste vrouwen bij een scheiding ALLES willen delen behalve de kinderen dan snap ik deze vader.
Laat dit een waarschuwing zijn voor alle vrouwen !!!
Ik heb medelijden met deze kinderen die hierin worden gebruikt.
Gr.Henk

Blub zei

Hallo,
Je hoeft je eigen frustratie hier niet te lozen! Er zijn ook veel vaders die onverantwoordelijk en egoistisch zijn en moeders met angstzweet de kids meegeven!
We weten niet meer dan wat er staat. Ik hoop dat ze nog gevonden worden. Maar het is voor moeder wel heel eng en onzeker allemaal.
Over de vriendinnen lees je niks. Wel dat hij dus voor de scheiding een ander had.wat denk je wat dat met een relatie doet? Realiseren mensen die dit doen, wat voor schade ze in een gezin brengen, alleen om hun eigen egoisme te volgen? Een vechtscheiding en na 2 jaar nog mot. Hoezo elkaar loslaten? En bijzonder dat hij wel met vakantie mocht, terwijl de regeling beperkter was geworden. Dat is ook niet zomaar.

Ga niet de zielige vader uithangen. Kijk wat je heb en haal daar het positieve uit. Investeer in je kids. Maar doe dit soort dingen nooit!!!!
Iris wens ik heeeel veel sterkte!

Anoniem zei

Hebben ze al bij de vader in huisgekeken of in de ofmeschien liggen ze wel op de bodem van de vis vijver ook zou ik de hulp van Duitsland of belgie inroepen meschien da ze daar wel zijn ik hoop wel dat ze gevonden worden vind het namelijk erg ik houd het nieuws ook over de jongens in de gaten

Anoniem zei

Heeft een van die jongens geen mobiel want als ze die hebben kan hun gps singaal toch ook gezocht worden net als bij de vader meschien vinden ze zo wel een locatie of meerdere en meschien worden ze zo wel sneller gevonden dit is maar een tip hopelijk hebben jullie hier wa aan

Anoniem zei

Een scheiding.... en de kinderen zijn er de zoals altijd de dupe van! VRESELIJK!
Ik hoop van harte dat de jongetjes nog gevonden worden.
Moeder Iris en verdere fam. heel veel sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Miranda A. zei

Hebben ze honden aan kleding die de jongens hebben gedragen laten ruiken en ze daarna in de bossen laten zoeken?

Anoniem zei

Ten eerste voor de moeder en familie leden gecondoleert ik vind het zoberg he had zelfs op internet gelezen van een krant dat de vader de jongens met geweld gedood heeft of heeft gewurgt met de spanbanden van mij mag de vader weg branden in de hel en dat de broertjes boven in de hemel zijn bij hun oma overgroot oma en waarom had jeugdzorg niet eerder ingegrepen dan was dit meschien niet gebeurt met de jongens waarom komt jeugdzorg altijd telaat maar dat is altijd maar ik hoop da ik kan slapen ruben en julian jullie blijven voor altijd in mij hart ook al zijn we geen familie

Anoniem zei

Anoniem!

raar dat jij dat hebt gelezen en verder niemand!!Ik kan er niks over vinden.Kun je mij een link geven?