donderdag 18 juli 2013

Galid Aajoud: Ik ben wel de schoonzoon van Henny!

Galid Aajoud: Ik ben wel de schoonzoon van Henny!

Galid Aajoud
Galid Aajoud
De ex -schoonzoon van Henny Huisman, Galid Aajoud, probeerde vorig jaar onder zijn rekening van een paar baco’s uit te komen door te melden: "Maar ik ben de schoonzoon van Henny Huisman!"

Misschien had hij dat beter niet kunnen zeggen, want niemand kent Galid Aajoud, maar veel mensen weten wel dat Henny een heel foute schoonzoon had. Het was dus geen reclame voor Galid, en hij laat op deze manier ook wel zien dat ie erg dom is!

Henny's dochter Lobke vertok vorig met haar pasgeboren kleinzoon Julius uit het huis waar ze samen met Galid woonde. Lobke beviel in december 2011 van hun zoontje, waarop de problemen tussen de twee pas echt escaleerden.

"Galid was steeds vaker dominant en agressief tegen mij. Hij vloekte en tierde en sloeg huisraad aan puin. Hij ging zelfs voor het wiegje staan en belette mij de baby te pakken."

Lobke vertrok, samen met de baby, naar vader Henny, die ook te maken kreeg met het verbale geweld van Galid. ”Hij belde op een gegeven moment en toen zei ik: Galid ik hoor allemaal rare verhalen, wat is er aan de hand?"

"Hij zei: 'oh ga je politie spelen, weet wel dat ik een hoge militair ben, ik ga salueren, ik richt nu een pistool op je…' De presentator stapte uiteindeinlijk naar de rechter om zijn familie te beschermen tegen zijn ex-schoonzoon Galid Aajoud.

Geen opmerkingen: