dinsdag 23 juli 2013

Sabia Boulahrouz verwent Raf met superkort strak jurkje

Sabia Boulahrouz verwent Rafael met een super kort en strak jurkje

Sabia Boulahrouz verwent Raf met superkort strak jurkje
Sabia Boulahrouz verwent Raf met superkort strak jurkje


HOT!!!: Miskraam voor Sabia Engizek en Rafael

Zie ook: Sabia en Rafael krijgen dochtertje!

Zie ook: Sabia afgekraakt door Mama Meis en Touriya Haoud

Zie ook: Sabia Boulahrouz geeft toe: Ik ben zwanger van Rafael!

Zie ook: Grote borsten Sabia Boulahrouz puilen uit jurkje!

Zie ook: Dit is Katharina! de tienerdochter van Sabia

Sabia Boulahrouz verwent haar Rafael met een super kort en strak jurkje. Ze draagt daarbij een paar hoge hakken en - dat is nog leuker - geen bh. De slimmer lezer weet wat dat betekent! Er valt vandaag bij Sabia genoeg lekkers te zien. Reken maar dat Rafael hierna flink verwent is door dat lekkere lijf!

Zie ook: Eerste foto's verliefde Rafael en Sabia

Zie ook: Rafael van der Vaart en Sabia Boulahrouz verliefd!

Sabia Boulahrouz verwent Raf met superkort strak jurkje
Sabia Boulahrouz verwent Raf met superkort strak jurkje

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een lekkere grote tetters heeft die Sabia! Rafael is er wel een paar cupmaten op vooruit gegaan ;-)

Anoniem zei

Tsja als ze die nou van zichzelf zou hebben zou ik zeggen ja...

Anoniem zei

Best 'n heerlijk wijffie deze Sabia, een flink gezond groot stevig vol lijf met een stel flinke grote tieten.

Anoniem zei

Ik vind ook wel dat Sabia lekker is. Ik zou ook wel een avondje met haar willen rampetampen

Anoniem zei

Ik vind het maar een golddigger en een karakter van niets

Anoniem zei

Ik zou Sabia ook heel hard nemen!

Anoniem zei

Best lekker
En wat een tetters! Die worden nu alleen maar groter. Daar kan Sylvie echt niet aan titten uh tippen