maandag 9 september 2013

Grote borsten Sabia Boulahrouz puilen uit jurkje

Grote borsten Sabia Boulahrouz puilen uit jurkje

Grote borsten Sabia Boulahrouz puilen uit jurkje
Grote borsten Sabia Boulahrouz puilen uit jurkje

HOT!!!: Miskraam voor Sabia Engizek en Rafael

Zie ook: Sabia en Rafael krijgen een dochtertje!

Zie ook: Dit is Katharina! de tienerdochter van Sabia

De grote borsten van Sabia Boulahrouz puilen uit haar jurkje. Sabia Boulahrouz Engizek was dolenthousiast over het eerste uitstapje met haar liefje Rafael. 'Onze eerste publieke optreden! Ik ben helemaal opgewonden, ik wist niet wat ik kon verwachten', zo vertelt ze op de rode loper.
Grote borsten Sabia Boulahrouz puilen uit jurkje
Grote borsten Sabia Boulahrouz puilen uit jurkje

Sabia wilde wel even laten zien wat voor lekkers ze in huis heeft. Haar borsten waren door een duizelingwekkend decolleté prima te zien!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wijffie Sabia, niet enkel jij, ook ik ben helemaal opgewonden jou, van jouw gezonde grote stevige lijf en je gezonde flinke grote tieten.

Anoniem zei

En ik lees steeds dat Sabia geweldig pijpt. Ik sluit graag aan