woensdag 4 september 2013

Jeroen Rietbergen bedroog Linda de Mol jarenlang

Jeroen Rietbergen bedroog Linda de Mol jarenlang

Jeroen Rietbergen bedroog Linda de Mol jarenlang
Jeroen Rietbergen bedroog Linda de Mol jarenlang
Een ex-minnares beweert dat Jeroen Rietbergen al jaren vreemdgaat. Onder andere met Renée Gunning. "Er is inderdaad weleens iets gebeurd", vertelt ex-Gooisch Meisje Renée Gunning in Weekend. "Dat begon toen ik achttien jaar was." De laatste ontmoeting tussen Renée en Jeroen zou in april op de hockeyclub hebben plaatsgevonden. "Toen had ik geen relatie. Maar momenteel heb ik een fijne vriend."

Renée weet dat ze fout zit, maar spijt heeft ze niet. "Ik heb mijn ex verlaten, omdat hij vreemd ging en vervolgens ga ik met een man waarvan ik weet dat hij een relatie heeft. Maar dat is het risico van een leuk persoon zijn."

Geen opmerkingen: