donderdag 12 september 2013

Lieke van Lexmond doet het met haar manager Frank Wisse

Lieke van Lexmond doet het met haar manager Frank Wisse

Lieke van Lexmond met Frank Wisse
Lieke van Lexmond met Frank Wisse
De mooie Lieke van Lexmond (31) zou het heel gezellig hebben met haar manager Frank Wisse. Een beetje te gezellig. Zo gezellig dat de twee een relatie lijken te hebben. Zeker als Frank daarover zegt: "Waar rook is, is vuur".

Lieke reageert in de Story: "Ik vind het heel bijzonder dat Frank in mijn leven is. We zien elkaar bijna elke dag en hij is een heel bijzondere man. Ik vind het heel leuk met Frank."

Op de vraag of ze nu ook een relatie heeft met haar ruim twintig jaar oudere manager, zegt Lieke: "Dat mogen de mensen zelf bedenken. Ik zeg er verder niets meer over. Frank heeft al laten weten dat waar rook is, ook vuur is. Iedereen mag dus voor zichzelf bedenken wat er tussen ons is."

Maar, zegt ze even mysterieus als Frank: "Laat ik dit zeggen: Frank is een bijzondere man en ik ben blij dat hij in mijn leven is."

Frank Wisse is de ex van Caroline Tensen. Verder heeft hij ook iets gehad met Rosalie van Bremen

Geen opmerkingen: