dinsdag 17 september 2013

Virginia van Eck en Peter Jan Rens gaan trouwen

Virginia van Eck en Peter Jan Rens gaan trouwen

Virginia van Eck en Peter Jan Rens gaan trouwen
Virginia van Eck en Peter Jan Rens gaan trouwen
Virginia van Eck en Peter Jan Rens hebben bekend gemaakt dat zij op woensdag 1 januari 2014 gaan trouwen. Blijkbaar willen ze er heel veel ongenodigde gasten bij hebben, want het huwelijk gaat die dag plaatsvinden op het strand van Scheveningen. En daar is die dag de traditionele nieuwjaarsduik. Hopelijk hoeven we Virginia niet in bikini te zien. Geef ons maar een lekkere nieuwjaarsduik babe!

Virginia van Eck: "En in Las Vegas doen we het op mijn verjaardag, 27 februari, gewoon nog een keer. Met Johan Vlemmix als Peters getuige."

Zwanger
Het koppel, dat zich verloofde in november 2012, anderhalve maand na hun eerste ontmoeting, denkt ook al aan het krijgen van kinderen.

Van Eck was begin dit jaar al zwanger, maar na zeven weken eindigde de zwangerschap in een miskraam. "Een harde klap, maar ik ben er alleen nog maar meer van overtuigd geraakt dat ik écht vader wil worden", reageert Rens, die al vader is van een dochter.

De presentator denkt dat zijn ervaring als fysiotherapeut nog wel van pas kan komen tijdens de zwangerschap. "Ik heb wel eens bevallingen gedaan. Ik haal het liefst het kind nog zelf."

Geen opmerkingen: