woensdag 30 oktober 2013

Virginia van Eck (21) zwanger van Peter Jan Rens (63)

Virginia van Eck (21) zwanger van Peter Jan Rens (63)

Virginia van Eck (21) zwanger van Peter Jan Rens (63)
Virginia van Eck (21) zwanger van Peter Jan Rens (63)
Het blijft een domme actie van een vreemd koppel. Opa Peter Jan Rens heeft iemand die zijn kleindochter had kunnen zijn zwanger gemaakt. Virginia van Eck kreeg eerder dit jaar nog een miskraam, wat natuurlijk heel verdrietig is. Toch bleef het opvallende koppel proberen zwanger te raken. En met succes.

"Het is nog pril, maar ik voel aan alles dat het dit keer goed gaat", vertelt de 63-jarige Rens aan Story. "Eigenlijk zou ik het voor mij moeten houden, want het is nog in het beginstadium", zegt de voormalig presentator tegen het weekblad.
Virginia van Eck (21) zwanger van Peter Jan Rens (63)
Virginia van Eck (21) zwanger van Peter Jan Rens (63)

"We hebben het kortgeleden ontdekt. We hadden afgesproken dat we het vanwege onze eerdere miskraam pas over drie maanden zouden vertellen, maar ik kan het niet langer verzwijgen. We zijn door het dolle heen. Wie weet krijg ik een zoon, dat zou ik fantastisch vinden!", aldus Rens.

Geen opmerkingen: