donderdag 28 november 2013

Balazs Vajta over zijn affaire met Sylvie van der Vaart

Balazs Vajta over Sylvie van der Vaart

Balazs Vajta over Sylvie van der Vaart
Balazs Vajta over Sylvie van der Vaart
Gisteren hoorde we wat Sylvie over KLM piloot Balazs Vajta te zeggen had. Vandaag lezen we wat Balazs Vajta over Sylvie te zeggen heeft. Vandaag is het tijd voor zijn kant van het verhaal. We lezen het op www.gala.de.

Zie ook: Balazs Vajta verkocht zijn verhaal over affaire met Sylvie

Zie ook: Wie is Balazs Vajta?

Zo zegt Balazs Vajta: 'Vanaf het begin was er een grote spanning tussen ons. Ik vond haar heel interessant, maar ik was niet verliefd. 'We hebben veel via de mail met elkaar gedeeld. Over het leven, filosofie en onze banen'. De Hongaars-Nederlandse piloot zegt ook heel erg verliefd te zijn geweest op Sylvie en dat Sylvie liet merken dat het wederzijds was.

Romantische wandeling in de sneeuw
Balazs Vajta samen met Sylvie van der Vaart in 2010
Balazs Vajta samen met Sylvie van der Vaart in 2010
'Wanneer je met elkaar kust, bereik je dat punt dat je niet meer terug kunt. Toen het slecht met haar ging, heb ik drie uur met haar aan de telefoon gezeten. Ook heb ik haar meegenomen voor een romantische wandeling in de sneeuw.'

Sylvie en de piloot zagen elkaar in Amsterdam, Keulen en andere Europese steden, ook eens kort na Kerstmis bij de presentatrice aan de keukentafel. 'Daarvoor schaam ik me,' laat Balasz weten. 'Ik heb haar het gevoel gegeven dat ze bijzonder is. Ik voelde aan dat ze graag dat speciale 'kleine meisje' wilde zijn.'

Rafael ontdekt overspel
KLM piloot Balazs Vajta deelde lakens met Sylvie van der Vaart
KLM piloot Balazs Vajta deelde lakens met Sylvie van der Vaart
Op oudejaarsavond ontdekte Rafael de e-mails die zijn vrouw en de piloot naar elkaar stuurden. Balazs: 'Op 2 januari gaf hij ons toestemming om via een snel telefoontje afscheid te nemen. Ik vond dit een ongelofelijk fatsoenlijk en volwassen gebaar: groothartig en soeverein. Sylvie was hoorbaar in shock. Ze had haar besluit genomen. Het was moeilijk voor mij, de slechtste tijd van mijn leven.'

De reden voor hem om nu zijn verhaal te doen, is om zijn 'nieuwe relatie te beschermen'. Naar eigen zeggen wil de piloot zo schoon schip maken.

Geen opmerkingen: