woensdag 4 december 2013

Onno Hoes gaat vreemd | Wat Albert Verlinden niet in RTL Boulevard wilde bespreken

Onno Hoes gaat vreemd | Wat Albert Verlinden niet in RTL Boulevard wilde bespreken

Onno Hoes gaat vreemd
Onno Hoes gaat vreemd




Zie ook: Dit is Ruud(24) de Toyboy van Onno Hoes

Albert Verlinden is er altijd als de kippen bij als iemand een ander heeft bedrogen. Zelfs als het nog maar om een piepklein gerucht gaat weet Albert Verlinden het groots te brengen. En altijd met een dubbelzinnige opmerking erbij.
Onno Hoes gaat vreemd
Onno Hoes gaat vreemd

Gisteravond zag Albert een beetje witjes en heeft hij niets gezegd over Onno Hoes die hem heeft bedrogen met een 24-jarige toyboy. Die primeur was nu voor een andere zender. Die liet foto's zien waarop Onno Hoes zoende met een veel jongere man. Onno zegt daarover: “Het is gewoon een openbare gelegenheid waar we zaten, dus als ik iets te verbergen had, zou ik het zeker niet doen. Maar het is gewoon een heel goede vriend van me, waar ik vaker mee uitga.”

De zoen is zoals te zien is geen kusje op de wang. Het is vol op de mond....

Onno Hoes gaat vreemd
Onno Hoes gaat vreemd
Scheiding
Op de foto’s is te zien hoe Hoes en de jongeman onschuldig gezellig een drankje nuttigen en op volgende beelden wordt duidelijk dat er meer intimiteit tussen de twee aan de hand was. Zo zitten de twee nogal ‘knuffelig’ op de bank.

Patty Brard vertelt in Show Laat hoe de bron van de foto’s ook een verslag overlegde van het gesprek tussen de beide heren. Daaruit blijkt dat zij op duidelijk verstaanbaar volume een groot aantal heel intieme zaken besproken hebben, waaronder – naar verluidt van de bron – zelfs een mogelijke scheiding tussen Onno Hoes en Albert Verlinde.

Kusje
“Ja, we hebben daar wel lekker zitten doorpimpelen. Dat kan ik niet ontkennen. Ja, ik heb hem een kusje gegeven, maar dat zegt verder niets. Het is gewoon een vriend van me, ik ken hem al heel lang. En Albert kent hem ook. Dus nogmaals, als het iets stiekem was, dan zouden we daar niet gezeten hebben. Het is gewoon een goede vriend van me, we hebben gegeten en een borreltje teveel gedronken. Dat geef ik wel toe. Dat mag hopelijk toch wel? En het was ook het moment en dat was een beetje het emotionele eraan, in de week dat mijn vader overleden was had ik wel even behoefte om gewoon even door te zakken en dat heb ik daar op dat moment gedaan.”

Onhandig
Hoes erkent dat het een “uiterst onhandige zet” was om in een lobby in een hotel “in je eigen stad” een andere man te zoenen, aldus Patty Brard haar telefoongesprek met Hoes parafraserend.

Geen opmerkingen: